lauantai 13. huhtikuuta 2013

Suunnitelmia

Tästä keväästä on ilmeisesti tulossa aika aktiivinen keppareiden suhteen :D Ens viikonloppuna olis kisat jonne raahaudun kaverin kanssa. Sinne on tulossa aivan hirveä määrä osallistujia :o mut varmana tulee kivaa! Sinne otan mukaan Allun, Bamsen (uuden ponskin) ja Gootin. Niistä on sitten myöhemmin postausta tulossa c:
 
Ens kuun alussa olis sitten sm-kisat! Jännittää aivan sairaasti :DD Sinne otan mukaan Gootin ja Allun. Kaverikin tulee taas mukaan oman hepsunsa kanssa. Olis myös tarkotus tavata siellä MuruMilla, jonka blogiin muuten pääsee tästä :) Piilomainontaa
Tarkotus ois mennä sinne pitää hauskaa ja yrittää ehkä edes jotenkin pärjätä :D kuhan ees muistan radat ja mennään puhtaasti läpi nii oon jo tyytyväinen c:
 
Oon myös tekemässä maastoesterataa meidän pikkumetsään, ja oon jo saanu tehtyy sinne huimat kaksi estettä xDD semmoset kymmenen kappaletta vielä jäljellä... et jee. Mut se on oikeestaan aika kivaa. Naapurit varmaan ihmettelee et mitä hittoa mä siellä metsässä teen 8D

 
Parin viikon takaa otettu kuva. Yks kaveri oli meillä ja vissiin ainoo edustava kuva mitä saatiin (koska mun naamaa ei näy xDD)
 
Feimi ja joku tyyppi joka ei osaa pitää suutaan kiinni.

Hmmm mitä?
 
...joo. Mä oon siis tekemässä uutta ponskia tonne ens viikon kisoihin. Löysin ihan älyttömän kivaa kangasta! Taitaa olla Sambaa. Tosi kivaa ommella, huono puoli on vaan se, että venyy. Niinpä mun puoliveriseksi tarkoitetusta hepasta tulikin risteytysponi :'DD Noo... Puoliks toi on varmaan kaikkii testailuja. Testasin uudenmallisia korvia, harjan kiinnittämistä kuumaliimalla, uutta kaavaa, uutta silmien mallia, luomiväriä tummennoksiin...Ja tyytyväinen oon. Vielä jonkin matkaa tota harjaa jäljellä mut jos joka päivä teen pari tupsuu lisää niin kyl se on ens viikolla valmis.


 
Tommonen. Anteeks huonot kuvat. Vielä siis harja loppuun ja suitset, sitten tää on valmiiis.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti