tiistai 26. marraskuuta 2013

Kisat 24.11

Kuvapainotteista postausta tulossa.

Eli olin siis viikonloppuna kisoissa, sunnuntaina, ja oli ihan JÄÄTÄVÄN (hehe) kylmä. Mulla oli siis tuolla mukana Peikko ja Allu, joilla kaikkiin luokkiin osallistuin. Kisat pidettiin siis jonkinlaisella hiekkakentällä, pohja oli ihana <3 Ihan kivaa oli, vaikka pari luokkaa peruttiinkin kylmän sään takia. Seura oli kuitenkin mahtavaa! Peikkokin sai kyllä yllättävän paljon ihailuja osakseen. Kaikki halus ratsastaa sillä c:

































Tyyliluokat meni vähän niin ja näin, no, ois voinu sujua paremminkin. En vaan osaa hypätä vasemmassa laukassa. Kür Peikolla meni hyvin, tai siis ainakin tuntu menevän, enhän mä ketään tajunnut pyytää kuvaamaan niin en tiedä sitten menikö oikeesti mitenkää kummosesti :DD Jouduin kuitenkin keskeyttää kun mun kännykkä putos tuomarin kädestä ja takakansi irtos :/

Ruusukkeita ei siis tällä kertaa tullut kotiinviemisiksi, mikä vähän ketuttaa, voitontahtoinen ihminen kun olen, mutta eipä siinä mitään. Lisää treeniä ja ensi kisoihin paremmalla onnella!

3 kommenttia:

  1. Tää oli just sitä mitä odotinkin!

    VastaaPoista
  2. Sinut on haastettu!

    http://karvakaakkienmatkassa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Micro Hair Trimmer - The Complete Guide to Your Tits
    Trimmer (also known as Hair-Trimmer) is a keith titanium popular shaving soap. The famous name titanium body armor comes from does titanium set off metal detectors Germanic culture. 출장안마 The everquest: titanium edition trimmer trimmer is

    VastaaPoista